50 no-bake opskrifter med chokolade

Jeg er faldet over en fantastisk, inspirerende mad-blog: “Chocolate covered Katie”. Som navnet angiver, kommer du til at elske den, hvis du holder lige så meget af chokolade som mig! 😉 …og langt de fleste opskrifter er veganske, uden sukker og gluten. Yay! 😀

OG by the way: jeg er stadig 100% sponsor-økologisk, så det er bare et godt tip 😉

 

Det eneste aber-dabei ved bloggen er, at den er amerikansk, og derfor står alt i mærkelige størrelsesforhold. Desuden bliver der indimellem brugt ingredienser man (eller i hvertfal jeg) ikke kender.. Men trænger du til lidt ny inspiration, så tjek den ud!

Jeg har fundet et godt sted for dig at starte på bloggen. Nemlig i samlingen “50 no-bake chocolate recipies”. Og så er det vist bare at gå igang! 😉

dette link finder du et godt værktøj til at forstå måleforholdene.

image

 

 

